페이스 북의이 새로운 광고 제공을 돕는 것을 목표로 영화 스튜디오는 지역 영화관의 좌석을 채우기.
소셜 네트워크는 수요일에 영화 리마인더 광고 및 영화 상영 시간 광고를 도입했으며 이제 미국과 영국의 모든 영화 스튜디오에서 사용할 수 있습니다.
영화 미리 알림 광고를 사용하면 영화에 대한 뉴스 피드 광고를 보는 사람들이 "관심이있는"버튼을 누르고 해당 영화가 극장에서 개봉 될 때 알림을 통해 미리 알림을받을 수 있습니다.
알림을 클릭하면 사람들이 Facebook에서 영화 세부 정보 페이지로 이동하여 상영 시간을 조사하고 티켓을 구입할 수 있습니다 .
이미 극장에있는 영화의 경우 영화 상영 시간 광고를 사용하면 Facebook 사용자가 "상영 시간표 받기"버튼을 클릭하고 소셜 네트워크의 영화 세부 정보 페이지로 직접 이동하여 영화를 볼 수있는 장소와 시간을 배울 수 있습니다.
영화 상영 광고
페이스 북
페이스 북 영화 상영 시간 광고
양 90 %
페이스 북
페이스 북은 영화 리마인더 광고와 영화 상영 시간 광고를 테스트 한 스튜디오가 상영 시간 조회 및 티켓 판매 측면에서 강력한 결과를보고 있다고 밝혔다.
소셜 네트워크의 영화 엔터테인먼트, TV 및 라이브 이벤트 업계 책임자 인 빈스 메시나 (Vince Messina)는“오늘 미국 영화 이용자의 58 %가 영화를 온라인으로 발견하고 있으며, 발견 단계에서이기는 의도가 상자에 중요하다는 의견이 널리 퍼져 있습니다. 사무실 성공. 영화 마케팅 담당자를위한 새로운 Facebook 광고 솔루션을 만들면 이제 스튜디오에 한곳에서 의도를 유도하고 영화 티켓을 판매 할 수있는 기회를 제공 할 수 있습니다.
디지털 마케팅 부사장 인 Doug Neil 의 Universal Pictures 부사장은 “우리는 최근의 휴가 영화인 The Grinch 를 홍보하기 위해 Facebook 쇼 타임 광고를 사용 했으며 쇼 타임 조회 및 티켓 구매가 크게 증가했습니다.”라고 덧붙였습니다 .
By David Cohen
Facebook’s two newest ad offering are aimed at helping movie studios fill up the seats at the local cinema.
The social network introduced movie reminder ads and movie showtime ads Wednesday, and they are now available to all film studios in the U.S. and U.K.
Movie reminder ads enable people who see News Feed ads for films to tap an “interested” button and receive reminders in their notifications when those films are released in theaters.
Clicking on the notification brings people to the detail page for the movie on Facebook, where they can research showtimes and purchase tickets.
For movies that are already in theaters, movie showtime ads enable Facebook users to click a “get showtimes” button and go directly to the film’s detail page on the social network, where they can learn where and when they can see the movie.
Facebook said studios that have been testing movie reminder ads and movie showtime ads are seeing strong results in terms of showtime lookups and ticket sales.
Vince Messina, the social network’s head of industry for filmed entertainment, television and live events, said in a statement, “Today, 58% of U.S. moviegoers discover movies online, and it’s widely accepted that winning intent during the discovery phase is critical for box office success. By creating these new Facebook ad solutions for film marketers, we can now offer studios the opportunity to drive intent and sell movie tickets, all in one place.”
Universal Pictures executive vice president of digital marketing Doug Neiladded, “We used Facebook showtime ads to promote our recent holiday film, The Grinch, and saw a significant increase in showtime lookups and ticket purchases.”