brunch

매거진 마음동행

You can make anything
by writing

C.S.Lewis

by 박노해심리이야기 Oct 22. 2018

그때가 좋았다

쉰이 되기까지

쉰이 되기까지

돌아보면
쉽지 않았다.

어릴때는
그저 열심히 살면
될 거라 믿었다.

열심히 살다가도
삶이 막막하기만 했었다.

쉰이 되고보니
그 시절 추억이 그립다.

그때가 더 소중하다는 걸
이제서 알았다.

글. 박노해

박노해부부가족상담센터
couple1.modoo.at

051)332-5895


That's good.

Looking back
I turn 50 before
Was not easy.

When a child,
It's just living very hard.
A good thing but thought.

I work hard and live
To grow weary life.

After I turn 50
I miss my childhood memories.
That's more valuable to.
All right, and I turn 50.

Writing, NOHAE PARK

Family counseling center, couple NOHAE PARK
couple1.modoo.at


작품 선택
키워드 선택 0 / 3 0
댓글여부
afliean
브런치는 최신 브라우저에 최적화 되어있습니다. IE chrome safari