brunch

You can make anything
by writing

C.S.Lewis

D-7

I am

I'm an angel, I'm a devil
나는 천사 그리고 악마
I am sometimes in between
가끔은 둘 사이
I'm as bad it can get
나는 정말 나쁠 수도
And good as it can be
좋을 수도 있어
Sometimes I'm a million colors
가끔나는 백만가지 색깔을 가지고
Sometimes I'm black and white
어떨땐 흑백이기도하지
I am all extremes
나는 모든 극 이지
Try figure me out you never can
넌 절대로 나에 대해 알 수가 없어
There's so many things I am
그러기엔 너무 많은 '내'가 있으니

I am special
난 특별해!
I am beautiful
난 아름다워!
I am wonderful
난 대단해!
I'm powerful
난 강해!
Unstoppable
그리고 멈출 수 없어
Sometimes I'm miserable
가끔 우울해
Sometimes I'm pitiful
가끔 비참해
But that's so typical of all the things I am
그치만 그런 것도 나야

I'm someone filled with self-belief
나는 자신을 확실하게 믿어
I'm haunted by self-doubt
나는 자신을 의심해
I've got all the answers
나는 모든 것을 알고 있어
I've got nothing figured out
나는 아무것도 모르고 있어
I like to be by myself
나는 혼자 있는게 좋아
I hate to be alone
나는 외로운 것이 싫어
I'm up and I am down
나는 기분이 좋기도 하고 나쁘기도 해
But that's part of the thrill
그치만 이 부분은 스릴이 넘쳐
Part of the plan
계획의 일부지
Part of all of the things I am
모든것이 나의 일부야

I am special
난 특별해!
I am beautiful
난 아름다워!
I am wonderful
난 대단해!
I'm powerful
난 강해!
Unstoppable
그리고 멈출 수 없어
Sometimes I'm miserable
가끔 우울해
Sometimes I'm pitiful
가끔 비참해
But that's so typical of all the things I am
그치만 그런 것도 나야

I'm a million contradictions
나는 백만가지 모순
Sometimes I make no sense
가끔의 나는 이해가 안되기도 하지
Sometimes I'm perfect
가끔의 나는 완벽해
Sometimes I'm a mess
가끔은 엉망이야
Sometimes I'm not sure who I am
가끔은 난 내가 누군지 모르겠어

I am special
난 특별해!
I am beautiful
난 아름다워!
I am wonderful
난 대단해!
I'm powerful
난 강해!
Unstoppable
그리고 멈출 수 없어
Sometimes I'm miserable
가끔 우울해
Sometimes I'm pitiful
가끔 비참해
But that's so typical of all the things I am
그치만 그런 것도 나야

I am special
난 특별해!
I am beautiful
난 아름다워!
I am wonderful
난 대단해!
I'm powerful
난 강해!
Unstoppable
그리고 멈출 수 없어
Sometimes I'm miserable
가끔 우울해
Sometimes I'm pitiful
가끔 비참해
But that's so typical of all the things I am
그치만 그런 것도 나야
Of all the things I am
모든 것이 나야
Sometimes I'm miserable
가끔 우울해
Sometimes I'm pitiful
가끔 비참해
But that's so typical of all the things I am
그치만 그런 것도 나야
Of all the things I am
이 모든 것이 나야


Hilary duff - I am


하지만 내 모든 시련과 고난의 끝은 언제나 해피엔딩


작가의 이전글 생각하다
브런치는 최신 브라우저에 최적화 되어있습니다. IE chrome safari