brunch

You can make anything
by writing

C.S.Lewis

by 흰코뿔소 Jul 28. 2019

검은 까마귀

내가 길을 떠날 수 있도록 도와 주지 않겠어요?

https://www.youtube.com/watch?v=5FlJYPBTyqU


"Black Crow" by Angus & Julia Stone



Eyes from the tree take me down the way
Red riders of the dark
Help me through this maze
Do you know, mister, of this place?
Do you know, mister?
No time to waste

나무들의 눈이 나를 길 아래로 이끌고

암흑의 붉은 기수들은

내가 이 미로를 지나도록 도와

아저씨, 알고 있어요? 이 장소에 대해서

아저씨, 알고 있어요?

낭비할 시간이 없어요

Won't you help me be on my way?
Won't you help me be on my way?
So I can set me free

내가 떠날 수 있도록 도와 주지 않겠어요?

내가 길을 떠날 수 있게 도와 주지 않겠어요?

내가 나를 놓아줄 수 있도록

Saw murder in her eyes
The dark of a thousand crows
Cold thriller in disguise
Blue shadows stitched to her toes
그녀 눈에서 살의를 읽었지

천 마리 까마귀의 어둠을

거죽을 뒤집어쓴 차가운 스릴러

그녀 발가락에 꿰매진 푸른 그림자

Do you know, mister, of this place?
Do you know, mister?
No time to waste

아저씨, 알고 있어요? 이 장소에 대해서

아저씨, 알고 있어요?

낭비할 시간이 없어요

Won't you help me be on my way?
Won't you help me be on my way?
So I can set me free내가 떠날 수 있도록 도와 주지 않겠어요?

내가 길을 떠날 수 있게 도와 주지 않겠어요?

내가 나를 놓아줄 수 있도록

There's propergand for everyman
On the paperstand you know
When will the spinsters face
Let give that twist of grace you know

신문 가판대마다

모두를 위한 선전이 있지

노처녀들은 언제쯤 마주할 것인가

뒤틀린 구원을 주게 내버려 둬

Do you know, mister, of this place?
Do you know, mister?
No time to waste

내가 떠날 수 있도록 도와 주지 않겠어요?

내가 길을 떠날 수 있게 도와 주지 않겠어요?

내가 나를 놓아줄 수 있도록

Won't you help me be on my way?
Won't you help me be on my way?
So I can set me free

내가 떠날 수 있도록 도와 주지 않겠어요?

내가 길을 떠날 수 있게 도와 주지 않겠어요?

내가 나를 놓아줄 수 있도록


작가의 이전글
브런치는 최신 브라우저에 최적화 되어있습니다. IE chrome safari