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by 주진용 Nov 15. 2024

디지털 주권 독립 2

사악한 디지털사업자에 대한 저항과 독립 #digitalRights

Bye, Jobs! But we have to find new paradigm.

ISP, Stupid!!! Digital Ad are yours own. It's not the portal(like as Google, Naver, Yahoo etc.)

Wake up!!! Digital consumers!!! Your right are robbed by internet portal! Your right= Ad choice right on digital monitor.

Why? Nobody blame to the evil! Internet portal is not hightech biz but they earn enomous money. It must return to consumer to get free contents(movie, music, game etc.)

 

Eve, Snow White eaten poison Apple. And we also eat Apple, but we think it fantastic. Thus we will be a servant for the evil. Wake up!!!

"Don't be evil" You r already evil. You've got unfair interests in chaos of IT. Please return your profits to free contents like as TV.

Wake up!!! Consumer!!! If you don't want be a servant of Apple & Google, You must know the unfair process.

Digital Ad evolution!!! - IT user's own right(Ad choice) is most important than evil portals. Change the direction of Ad control on process.

 

Google, Yahoo, Naver! Please return your huge excess profits to use free movie, music, game! Do you think the profit is right income? No, It’s mine.

"Ad right?" is more important than vote in the digital era! If you forget or lost the ad right, you will be a servant of portal service Co.

Why don't insist your Ad right. On your machine(PC, mobile) control the Ad by yourself and ask all free service to the bad portal.

 

 

안녕, 잡스! 하지만 우린 새로운 패러다임을 찾아야 해.

초고속통신망사업자, 바보들아!!! 디지털광고는 너희거야! 그것은 인터넷포털서비스업자(구글,네이버,야후 등) 것이 아니야!

 

깨달으세요!! 디지털소비자님들! 당신의 권리는 인터넷포털업자들에게 강탈당했습니다. 여러분들의 권리는 디지털 모니터상에서의 광고 선택권입니다.

왜? 아무도 사악한자들을 비난하지 않는가! 인터넷 포털은 하이테크 비지니스가 아님에도 불구하고 막대한 돈을 벌고 있는데 말입니다.

 

이브, 백설공주는 독이든 사과를 먹었고 현재의 우리는 애플이라는 IT기기를 애용하며 환상적이라 여기고 있다. 그래서 우리는 서서히 악마의 노예가 되어 갈 것이다. 

 

깨어나세요!!! "사악해 지지 말자"라고 구글은 말하고 있지만 이미 악마가 되었고 IT시장의 급 변혁기에 편승해 불공정한 이익을 취하고 있다. 

 

부당 이익을 TV처럼 무료 콘텐츠 서비스로 돌려주세요. 

깨어나세요!! 소비자 여러분!!! 애플 구글의 노예가 되는 것을 원하지 않으면 IT(인터넷 모바일)서비스의 불공정한 프로세스를 깨닫아야 합니다. 

 

디지털광고혁명!!! IT기기 사용자의 광고 선택권이 사악한 인터넷포털서비스 업자들의 권리보다 중요합니다. 디지털광고 전송의 방향을 바꿔야 합니다.

 

구글, 야후, 네이버! 당신들의 막대한 초과 이익을 영화,음악,게임 컨텐츠를 무료로 사용할 수 있도록 돌려주세요. 당신들은 그러한 이익이 정당한 것이라 생각합니까? 아니요 그것은 소비자들의 몫입니다.

 

"광고주권?"은 디지털시대에서는 투표권보다 중요한 것이 될 수 있습니다! 만일 소비자들이 광고주권을 망각하거나 잊어버린다면, 여러분들은 포털서비스업자들의 노예가 될 수도 있습니다. 

 

왜 여러분들의 광고주권을 주장하지 않습니까? 여러분들의 디지털기기(PC, 휴대폰, TV)에서 스스로 광고를 제어하고 사악한업자들에게 모든 컨텐츠 서비스를 무료로 제공해 달라고 요청 하십시요.

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