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플레이웍스에서 찾은 브랜드 성공 공식
We started by carrying dreams from a small town. To want to pursue dreams in the big city but must be disappointed From this starting point we decided to start a small business. In the province that we are familiar with Started producing products from family members, including me and my mother. to be sold on small mobile cars Park at tourist attractions in Chiang Mai Province. The products that are beginning to be recognized include cloth bags, dolls, and coin purses. through lines and design patterns from local identity Received good support from buyers It makes us think that if we want to have a product brand that must grow along with the culture of a big city. So we came up with a business model for community products. to be a product Local unique design Produce and pass on happiness to the recipient by people in the community in Chiang Mai province Let it be a business that is forwarded. and raise the level of poverty among people in the community To be a sustainable business Share responsibility and manage waste materials from production. To get the most benefit
대도시의 꿈을 좇기 위해 작은 마을의 꿈을 가지고 시작했지만 실망했습니다.
이 시작부터 우리는 작은 사업을 시작하기로 결정했습니다. 지방은 우리에게 친숙합니다. 치앙마이의 관광 명소에 주차된 작은 이동식 자동차에서 판매하기 위해 저와 어머니와 함께 가족 구성원의 제품을 생산하기 시작했습니다. 패브릭 가방 현지 아이덴티티의 라인과 디자인을 통해 바이어로부터 큰 지지를 받고 있습니다. 따라서 우리는 지역 정체성을 가지고 디자인된 제품, 치앙마이 지역 주민들이 수혜자에게 행복을 생산하고 전달하는 제품, 지속 가능한 비즈니스가 되기 위해 지역 사회 사람들의 빈곤 수준을 높이고 전달하는 비즈니스가 되도록 커뮤니티 제품 비즈니스 모델을 고안했습니다.
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